Президент Європейського парламенту Єжи Бузек заявив, що він був проти генетично модифікованих продуктів харчування, але сказав, що вони є неминучою частиною майбутнього.
Вчені вперше розшифрували ДНК всіх бактерій, що живуть в кишечнику людини, і з'ясували, що в кожному мешкає близько тисячі різних видів. Біля 160 з них співіснують одночасно, і більшість цих видів повторюються від людини до людини. Результати дослідження опубліковані в журналі Nature.
Дослідження показали, що майже 50 000 пацієнтів медичних установ США щорічно помирають від зараження крові або пневмонії, які вони підхопили в шпиталі.
Бактеріальний білок, що використовується у звичайних пестицидах, вбиває кишкові паразитичні круглі черви у мишей і може стати варіантом лікування людей, кажуть науковці.
За допомогою нового супер матеріалу графену шведським та американським дослідникам вдалося створити новий тип компонента освітлення. Він недорогий у виробництві і може повністю надаватися переробці.
Європейська комісія 2 березня схвалила вирощування в Європі генетично модифікованої картоплі, виведеної німецькою хімічною компанією BASF, і дозволила продавати в регіоні три види трансгенної кукурудзи.
Вчені матеріалознавці з Центру Нано/Біо інтерфейсу Університету Пенсільванії продемонстрували перетворення оптичного випромінювання в електричний струм в молекулярному електричному колі. Система, що являла собою масив молекул золота нанорозмірів, відреагувала на електромагнітні хвилі шляхом утворення поверхневих плазмониів, які викликали і спрямовували електричний струм через молекулу, аналогічно до фотоелектричних сонячних елементів.
Переглядів: 108
Як показали дослідження датських медиків, тимчасове припинення току крові в руці може допомогти при інфаркті. Результати роботи вчених були опубліковані у відомому британському медичному журналі Lancet.
Іноді менше є краще - принаймні в грантових пропозиціях. Таким є сподівання DFG, основної німецької організації з фінансування досліджень, яка планує різко обмежити кількість публікацій, які дослідники, можуть перерахувати до їхніх заявках на гранти.
Екологічна група Всесвітній Фонд Дикої Природи WWF (World Wildlife Fund) привітала в середу рішення України виділити великі ділянки землі під заповідну зону, але попередила, що ключові ділянки, такі, як дельта Дунаю, як і раніше знаходяться під загрозою.
11.03.2010